yiiippppiiiiee total lycka

Hej mina kara, nara!

Vi har haft tva perfekta forsta dagar har i aussie, har vart pa endorfinkick sen vi kom hit och bara snackat med sa mycket folk och badat pa bondi beach, druckit nagra ol, skrattat och vart helt fascinerade av allt detta!! Just nu ar de jetlag som kanns i hela kropppen, motoriken ar helt borta och jag blandar norska och svensk i huvudet men ska forsoka behalla mitt egna sprak i alla sma fina blogginlagg :) hoppas kanslan jag har formedlas genom detta, for det har ar helt sjukt fantastiskt; Jag kanner bara lycka och nu sitter vi och planerar vart fan vi ska borja med allt, Vi vet vad vi  vill gora och det ar massa planer vi har men eftersom det finns sa mycket som, erbjuds har sa vet vi inte vart vi ska borja, det ar storsta problemet nu (vilket problem va hehe). Hur som helst sa ar jag helt mongo av den har tidsomstallningen jag aterkommer nar jag kan tanka klart igen och med detta ville jag bara slappa fram ett litet livstecken och saga till er hur awesome allt ar. vi har the time of our life...

ses snart igen!!
just ja, jag tror vi drar till en beach som heter coo.lloray och bor dar , for dar ar det gratis surfbrador pa stranden att lana varje dag hur mycket vi vill surfs SOO UP


Kommentarer
Postat av: karin

känslan förmedlas! ha det så fint och bästa där nu söta stina :D låter underbart underbart!!

2010-11-20 @ 22:35:51
URL: http://4ebloggen.blogspot.com
Postat av: Malin

Låter underbart Stina! :D

2010-12-14 @ 13:55:33
URL: http://malinder.blogg.se/
Postat av: karra

skriv meeer

2011-01-25 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0