måndag

Första dagen på sista jobbveckan ! Klockan är redan 13.41 fan vad dagen har gått fort! Har bara flugit förbi, brukar vara så att jag kommer hit kl 07.00 dricker kaffe och snackar med mamma och de andra jobbarkompisarna sen börjar arbetet ungefär 8.45 (8.00 om jag har tur) sen väntar man in första "delmålet" av dagen nämligen fikat kl 09.30 då äter jag min smörgås och snackar med jobbarkompisarna. Fikat är klart vid 10.00 då fortsätter arbetet fram till klockan 12.00 och gissa vad som händer då! Min hungriga mage fylls på och så blir det kaffe efter det. Kl 12.30 fortsätter arbetet fram till 14.15 då är det kaffe igen och efter det så är det jobb fram till 15.30 och då springer jag ner och stämplar ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0