Ramnäs


Jag bor ju på landet och jag tänkte visa hur det ser ut här.
För er som aldrig varit hos mig


Postlådan är lite gammal och sliten, men det är mamma som har målat den


Här är huset jag bor i och som mina föräldrar har byggt år 1986


Varje år planterar mamma blommor, grönsaker och kryddor!


Våran altan, hammock är ett måste om man bor som vi, jag saknar dock en hängmatta


Jordgubbarna börjar mogna


Det här är dörren på lekstugan som jag fick av min morfar i 6-års present. Den byggde han åt mig.


Här har jag växt upp, men kommer antagligen att flytta ganska snart. Fick ett väldigt bra erbjudande idag.....


Kommentarer
Postat av: karin

jag älskar och ogillar att bo på landet på samma gång! er brevlåda var söt :D

2009-07-03 @ 00:17:28
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0