hallåj! (Jag vet inte om hela inlä

18ca1b47c361fad38c87f1ce11495268.png

Kolla varifrån!

hallåj! (Jag vet inte om hela inlägget blir som en rubriktext nu men skitsamma) Timmen är sen och det är fest i stan. Jag är hos min goda vän Patrik, Lena bor ju också här men nu är hon i USA och hilton beach. Jag saknar dig Lena! Riktigt mycket fan vad jag saknar dig. Det har vart en jätte bra kväll. Det började med preparty hos Kattis med KG's best pack! Sedan i perfekt timing med regnet så drog vi ner på stan vilket enbart gick ut på att skydda sig från regnet, Det öste ner! Vi sprang mellan taken som fanns men regnet bestod. Jag tappade bort mina vänner men fann några andra och ganska så snart var vi dyblöta! Till slut var vi så blöta att ja inte brydde mig längre. Men vi gick till en lägenhet och hämtade lite öl och beställded en taxi hem till patrik. När vi kom hit lagade vi mat och åt oss mätta. Efter det så slocknade jag, för att sedan vakna två timmar senare av att mobilen ringde. Då knäppte jag en öl (vilket egentligen är ganska onödigt) men men nu sitter jag har med härliga människor och har solen gått upp och en ny dag börjar - jag är på topp!


Kommentarer
Postat av: karinnnn

:D det var kul att ses även om jag var som en dränkt katt med mascara runt hela mina ögon! :D

2009-07-04 @ 14:48:05
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0