byt bransch




Vissa röster tål man inte.
Claudia Gallis är en sådan, usch den låter så präktig, överlägsen och dryg. Dessutom så är den rätt manlig på ett fult sätt. Och henne hör jag varje morgon i morgonpasset i p3, snälla kom tillbaka Martina Thun och gänget!
Haha låter som värsta radiofreaket och det kanske jag är lite grann faktiskt, eller det är jag! Faktum är att jag älskar radio!
Men det var inte det jag skulle berätta, det var om den här jobbiga personen och något ännu värre som också måste nämnas är att hon kallar sig komiker!

Hon är inte rolig, bara en gammal b-skådis och jag gillade inte henne i Skilda Världar heller när jag var 6!

Kommentarer
Postat av: karin

jag gillar inte heller den!! den är grötig, tjock på något vis fast inte liksom tjock och varm på något mysigt sätt utan bara jobbig geggig liksom! fast jag älskade skilda världar <3<3<33<3<3

2009-07-03 @ 00:19:39
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0