pluggpsykos


Nu när jag suttit och pluggat i 3 timmar med samma uppgift, (ääääntligen klaar med den ! ) har jag strukturerat upp allt skolarbete, jag har planerat allt i minsta detalj och jag har gjort ett schema både för aktuella arbeten och rester samt ett schema för matte-kursen som jag ska kämpa mig igenom!

Här hemma i mitt "kontorsrum" så har jag ett bord där jag har lagt alla uppgifter och skrivit orange postit lappar  med kommentarer på varje!  

Jag måste planera så jag slipper stressen som jag inte kan hantera och som bara resulterar i att jag gråter på kvällarna ibland för mamma. Jag ska göra allt för att slippa det vidrigaste som finns stress och det är även det som orsakar mina sömnproblem!

Nu ska jag stänga ner det här och gå in till mitt "sovrum" och jag kan meddela att idag slog jag besöksrekord 16 besökare!!!!!!!! för mig är det mycket

Godnatt

Kommentarer
Postat av: malin

haha igår satt jag typ i en halvtimme coh försökte komma på hur psykos stavades, det slutade med att jag skrev sykos även fast jag visste att det var fel haha

2009-01-23 @ 11:54:12
URL: http://kidz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0