gratis rosé med sthlmsgänget


Imorgon ska vi åka till sthlm och festa i ett kollektiv med massa snygga grabbar! åhh




Dom här brudarna och jag :)

JAG ÄR VÄRLDENS MEST TAGGADE MÄNNISKA JUST NU

jag ska dricka rosé som råkade slinka ner i varukorgen när mamma och jag var på systemet, det var på ett litet systembolag och det skulle bara blivit fel om hon började protestera eller fråga vad jag gjorde, dessutom tror jag inte hon brydde sig så mycket åh vad snällt av min lilla mamma jag har inte ens behövt betala! (det händer typ 1 gång om året att hon köper ut till mig, kände att jag behövde påpeka det)

Tågresan kostar 25 kr och det är ju bara för bra,

Nu ska jag hoppa ner i min nybäddade säng och lukta på lakanen mmmm , Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0