?


Idag kom jag hem, fick i mig mat alldelse för sent och så var det religionsplugg i fokus. Började med att jag blev ledsen, hade hänt så mkt på samma gång och jag kan verkligen inte hantera stress! Pratade med mamma och vi kom än en gång fram till att jag MÅSTE PLANERA och offra lite på helger, måste hitta "en bra balans mellan skola och uteliv"

Jag fick i mig mat, tog en kafferast med mamma och sedan satt jag igång! Min mamma är verkligen bäst.
Nu har jag tagit en paus efter att pluggat och läst sen kl halv åtta typ.. är inte klar ännu, ska fortsätta lite om ett tag och så ska jag inte komma till skolan förrän tolv imorrn och gå upp tidigare hemma och plugga mer..

Känns just nu som att allt är deppigt, inte i mig själv bara utan runt omkring mig :S Det är konstigt att jag kan växla från hur glad som helst till hur deppig som helst på några minuter ! och allt omkring mig kan göra likadant

jag blir iaf glad när jag tänker på att vi ska till sthlm och handla massa kläder på lördag! sen demented på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0