15.32



Det var en avokado som låg i min ficka och när jag tänkte på det så blev jag glad, för jag är både hungrig och aa hungrig.. Skulle vara så perfekt men i och med min oerfarenhet när det gäller avokados så kunde jag inte reda ut hurvida den var mogen eller ej. Sara försökte ochså finna svar på frågan men kunde inte, hon tycket jag skulle chansa! Jag läste på wikipedia och det stod att den ska ge av ett lätt tryck efter att man tryckte vid skaftfästet.. Det gjorde den här men den var fortfarande grön, och det fanns även en bild på en avokado i wikipedia som var skuren och den var grön!

Kunde bara chansa, det visade sig att den var hård, vattnig och smakade beskt som ett äppelkart ungefär..


Besviken :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0