jag, becca och klara





Idag klippte becca ( imitten) mig och klara, för våra små hårtoppar var kluvna och slitna och torra ..men nu mår dom bättre och mitt hår ska bara bli lääängre och läängre!
Efter det så var hela familjen hos mormor på kalas för hon fyllde år, och mormors hår har växt ut efter cancern hon nyligen har hade och hon ser glad och frisk ut ! 
Mormor och morfar ska åka till gran canaria dom hade vart på stan igår och kollat resor och shoppat lite, hehe kul att höra om min mormor och morfar kanske inte. men jag är glad iaf! fast jag har vart världens slacker i skolan , den här veckan och igår var ja inte ens där. Men jag mår hur bra som helst och sover bra!


Kommentarer
Postat av: klarabellakluck

fan va sessy :P

2009-02-04 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0