Alla hjärtans dag <3



Sitter i Malins sköna soffa på rönnby och myser. Igår kväll var jag först med Lena och Patrik och åt familjepizza, sen åkte jag hit och var med Malin och Karin och åt godis och chips och chokladpudding och pratade. Vi blev trötta och somnade tidigt vilket gjorde att vi gick upp halv tio och åt frukost och läste tidningen och drack kaffe. Jag har fått sån bra dygnsrytm nu..
Malin gick precis och duschade oc jag sitter och äter m&ms och lyssnar på mando diao på tvn tycker deras nya låt är skön!

Vädret är strålande och vi ska snart gå ut på en vinterpromenad och sen ska jag åka och träna! Vet inte vad som händer ikväll, hoppas på nått kul iaf!

happy valentine's day hoppas ni känner er extra kärleksfulla idag




(vilket puttinuttigt inlägg det blev)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0